saipa.irancar.ir + طریقه ثبت نام در سایت سایپا | مشورت
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

طریقه ثبت نام در سایت سایپا چگونه است؟ برای ثبت نام در سایت سایپا به چه مدارکی نیاز داریم؟ نحوه ثبت نام سایت سایپا saipa.irancar.ir به صورت آموزش تصویری چگونه است؟ هزینه ثبت نام در سایت سایپا saipa.irancar.ir چقدر می‌باشد؟

در حال حاضر کلیه کسانی که قصد ثبت نام در سایت سایپا را دارند همواره تلاش می‌کنند تا به جواب سوالات بالا برسند. زیرا طریقه ثبت نام در سایت سایپا برای شرکت در قرعه‌کشی بسیار مهم است. همان‌گونه که می‌دانید شرکت سایپا و ایران خودرو کلیه خودروهای خود را از طریق قرعه‌کشی به مشتریان عرضه می‌کند. زیرا تعداد درخواست‌کنندگان بیشتر از تعداد خودروهایی است که سالیانه در این شرکت‌ها تولید می‌شوند.

به همین دلیل شرکت سایپا با نام نویسی در سامانه saipa.irancar.ir امکان شرکت در این قرعه‌کشی را فراهم کرده است. هم‌چنین خرید محصولات سایپا به صورت مستقیم باعث صرفه‌جویی در هزینه خرید آن‌ها می‌شود. زیرا محصولات سایپا با قیمت بیشتری نسبت به خود شرکت در بازار عرضه می‌شوند. لذا اگر شما نیز قصد خرید مستقیم محصولات شرکت سایپا را داشته باشید می‌توانید در سامانه saipa.irancar.ir ثبت نام کنید.

طریقه ثبت نام در سایت سایپا بسیار آسان و در عین حال حساس است. شما باید کلیه اطلاعات خواسته شده را دقیقا وارد کنید تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنید. لذا قصد داریم آموزش کامل طریقه ثبت نام در سایت سایپا را توضیح دهیم که شما هر گونه سوالی در مورد آن‌ها داشته باشید را می‌توانید از کارشناسان مشورت سوال کنید.

 

اطلاعیه: شرکت سایپا در طرح فروش بدون قرعه‌کشی خود، شاهین G را با قیمت قطعی 344 میلیون 580 هزار تومان عرضه می‌کند. متقاضیان ثبت نام می‌توانند از 30 فروردین ماه 1401 تا تکمیل شدن ظرفیت آن ثبت نام کنند. زمان تحویل این خودرو 90 روزه است و رنگ آن سفید می‌باشد. متقاضیان ثبت نام در این قرعه‌کشی باید کلیه شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا را داشته باشند.

 

ثبت نام در سایت سایپا saipa.irancar.ir

شرکت سایپا، یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در ایران است که تغییرات زیادی را در ارائه محصولات خود به مشتریان ایجاد کرده است. قبلا سایت سایپا برای محدوده زمانی خاصی باز می‌شد و در این مدت مشتریان در این سامانه ثبت نام می‌کردند. اولویت با آن‌هایی بود که سریع‌تر ثبت نام کنند. اما در حال حاضر نسبت به روش قدیمی تفاوت‌هایی در آن ایجاد شده است و حق تقدم ثبت نام کنندگان در سایپا حذف شده است.

 

 

سامانه saipa.irancar.ir

 

نحوه ثبت نام در سایت سایپا بدین گونه است که یک بازه زمانی خاصی برای ثبت نام و انتخاب محصولات توسط شرکت اعلام می‌شود که داوطلبان باید در همین بازه زمانی به سایت saipa.irancar.ir مراجعه کرده و با ثبت نام در آن نوع محصول خود را انتخاب کنند. سپس بعد از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌کشی انجام می‌گیرد که برنده هر محصول می‌تواند خودرو خود را در تاریخ مشخص شده از شرکت سایپا دریافت کند.

 

 

طریقه ثبت نام در سایت سایپا saipa.iranecar.com

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم شما برای شرکت در قرعه‌کشی محصولات سایپا باید در آن ثبت نام کنید. برای این کار لازم است به سایت saipa.irancar.ir مراجعه کرده و با درج اطلاعات خواسته شده ثبت نام خود را تکمیل کنید. البته لازم به ذکر است که شرکت در هر قرعه‌کشی نیازی به ثبت نام جداگانه نیست. بلکه بعد از یک بار ثبت نام می‌توانید برای همه قرعه‌کشی‌های محصولات سایپا از آن استفاده کنید. برای این کار لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را همیشه به یاد داشته باشید.

طریقه ثبت نام در سایت سایپا بسیار آسان است. اما در صورتی که شما به نکات آن در زیر ذکر دقت نکنید ممکن است با مشکل روبرو شوید. زیرا افراد زیادی گزارش دادند که برای ثبت نام در سایت سایپا به مشکل برخورد کرده‌اند. طریقه ثبت نام در سایت سایپا بدین گونه است:

  • آدرس اینترنتی شرکت سایپا به نشانی saipacorp.com را در مرورگر خود جستجو کنید.
  • پس از آن که نتیجه جستجو برای شما نمایش داده شد، گزینه اول به همین آدرس را انتخاب کنید.
  • بعد از کلیک بر روی سایت سایپا به صفحه اصلی این شرکت هدایت خواهید شد.
  • حالا می‌توانید ثبت نام خود را در این شرکت آغاز کنید.

 

طریقه ثبت نام در سایت سایپا+آموزش تصویری

بعد از آن که طریقه ورود به سایت سایپا را یاد گرفتید حال نوبت ثبت نام در سایت saipa.irancar.ir است. در زیر قصد داریم طریقه ثبت نام در سایت سایپا را به صورت تصویری و مفصل برای شما آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید در قرعه‌کشی آن شرکت کنید:

  • بعد از ورود به سایت saipa.iranecar.com در منوی بالای این سایت روی گزینه «ورود / ثبت نام» از سمت چپ کلیک کنید.

 

 

طریقه نام نویسی در سایت سایپا

 

  • صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که از شما رمز عبور و کد ملی را می‌خواهد. از آنجا که شما برای اولین بار قصد ورود به سایت سایپا را دارید با وارد کردن کد ملی گزینه ورود را بزنید. حالا پیامی با این مفهوم که « شما تاکنون ثبت نام نکرده‌اید» ظاهر می‌شود که باید گزینه «تاکنون ثبت نام نکرده‌اید؟» در قسمت پایین کادر انتخاب نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام در سایت سایپا

 

  • پس از انتخاب گزینه «تاکنون ثبت نام نکرده‌اید؟» وارد صفحه اصلی ثبت نام سایپا خواهید شد. در این صفحه از شما اطلاعات زیادی مانند اطلاعات هویتی شما، شماره شبا بانکی، شماره گواهینامه و آدرس محل سکونت را می‌خواهند که باید همه آن‌ها را درج کنید. البته رمز عبور خود را نیز در این بخش انتخاب و درج خواهید کرد تا در مراحل بعدی بتوانید به کمک آن و کد ملی وارد سامانه سایپا شوید. حالا در صورتی که کلیه اطلاعات خواسته شده را درج کردید، تیک عبارت «من ربات نیستم» را در پایان صفحه بزنید و گزینه «ثبت اطلاعات» را کلیک کنید.

 

 

مراحل ثبت نام در سایت سایپا

 

  • در مرحله بعدی آموزش تصویری طریقه ثبت نام در سایت سایپا یک پیامک به شماره موبایلی که در مراحل قبلی ثبت کردید، جهت احراز هویت ارسال می‌گردد. لذا باید پس از دریافت این شماره آن را در کادر مشخص شده وارد کنید.

 

 

مراحل نام نویسی در سایت سایپا

 

اکنون ثبت نام شما در سایت سایپا کامل شده است و شما می‌توانید در هر مرحله از قرعه‌کشی آن شرکت کنید. در مراحل بعدی برای ورود به سایت سایپا دیگر نیازی به طی کردن مراحل بالا نیست. بلکه با در دست داشتن رمز عبور و کد ملی خود می‌توانید به راحتی وارد سامانه شوید. حال اگر در مورد طریقه ثبت نام در سایت سایپا و نحوه درج اطلاعات آن به هرگونه مشکلی برخورد کردید می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان مشورت صحبت کنید.

 

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام در شرکت سایپا

  • هر کد ملی می‌تواند در یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو دریافت کند.
  • حداقل سن متقاضیان ثبت نام 18 سال تمام است. آن‌ها ملزم به ارائه گواهی‌نامه رانندگی حداقل پایه 3 به هنگام تحویل خودرو می‌باشند.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به دیگران به صورت وکالتی وجود ندارد.
  • شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا باید متعلق به شخص متقاضی باشد. زیرا در آینده کلیه وجوه خود را از طریق آن‌ها به حساب شرکت خودروساز واریز خواهد کرد. حال در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا) تمام مسئولیت آن با ثبت نام کننده خواهد بود.
  • شماره تلفن همراه درج شده در سامانه نیز متعلق به شخص متقاضی باشد و خط آن نیز فعال باشد.
  • مشتریان محترم پس از آنکه هزار کیلومتر با خودرو کار کردند و حداکثر 5 ماه از تحویل آن گذشته باشد می‌بایست برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.
  • مشتریان حقوقی نمی‌توانند در سامانه سایپا ثبت نام کنند.
  • چنانچه مشخص شود یکی از اطلاعات متقاضی از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، ناصحیح یا ناقص وارد شده است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد بود.
  • در صورتی که بعد از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت، الزامات قانونی یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت تجهیزات یا لوازم اضافی (آپشن) را به خودرو نصب کند یا تغییری در آن‌ها ایجاد کند، هزینه آن را جداگانه دریافت خواهد کرد.

 

 

 

  • سود مشارکت از زمان واریز تا زمان تحویل خودرو، صفر درصد خواهد بود.
  • اگر در تحویل خودرو هر گونه تاخیری ایجاد شود به صورت روزشمار معادل 36 درصد سالیانه (سه درصد ماهیانه) آن به عنوان خسارت تأخیر محاسبه مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

  

مدارک لازم برای ثبت نام در سایت سایپا

افرادی که متقاضی ثبت نام در سامانه سایپا هستند باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود علاوه بر داشتن شرایط لازم مدارکی را به همراه داشته باشند که این مدارک به صورت زیر می‌باشند:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • اطلاعات پستی و آدرس
  • اطلاعات تماس
  • شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا

 

راهنما مشاهده نتایج قرعه‌کشی ثبت نام سایپا

افرادی که بعد از ثبت نام در سایت سایپا در قرعه‌کشی آن شرکت کردند می‌توانند چند روز بعد از آن نتایج قرعه‌کشی را مشاهده کنند. به این شکل که دوباره وارد سایت saipa.iranecar.com شوند و با ورود به حساب کاربری خود روی گزینه «منتخبین اصلی فروش فوق‌العاده محصولات سایپا» کلیک کنند و با درج کد رهگیری خود گزینه جستجو را بزنند. سپس در صورتی که در قرعه‌کشی برنده شده باشند مشخص خواهد شد. البته در صورتی که آن‌ها در قرعه‌کشی برنده شده باشند از طریق پیامک به گوشی همراه آن‌ها اطلاع داده می‌شود.

 

چگونه بفهمیم ثبت نام در سایت سایپا تایید شده است؟

بعد از آن که حساب کاربری خود را در سایت سایپا ایجاد کردید برای این که مطمئن شوید حساب کاربری شما در این سامانه وجود دارد می‌توانید طبق روش زیر آن را امتحان کنید:

  • وارد سامانه اصلی سایپا به آدرس الکترونیکی saipa.iranecar.com شوید.
  • گزینه «ورود / ثبت نام» را از منوی بالا در سمت راست آن انتخاب نمایید.
  • صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که با وارد کردن کد ملی و رمز عبور گزینه «ورود» را بزنید.
  • حال اگر حساب کاربری برای شما در سایت سایپا باز شده باشد وارد صفحه اصلی آن خواهید شد.
  • در این صفحه تمام اطلاعات مربوط به شما درج شده است که در قسمت بالا سمت چپ آن نیز نام شما مشخص می‌باشد.

 

 

نحوه ثبت نام قرعه‌کشی سایپا

 

اقدامات لازم برای بعد از برنده شدن در قرعه‌کشی سایپا

حال اگر شما بعد از قرعه‌کشی سایپا در آن برنده شدید، باید مبلغی را از طریق حساب کاربری خود واریز کنید. مابقی آن را نیز در زمان تحویل خودرو از شرکت دریافت کنید. اکنون برای این که متوجه شوید در چه تاریخ و زمانی برای دریافت خودرو خود به شرکت سایپا مراجعه کنید و چه مدارکی را به همراه داشته باشید می‌توانید از مشاوران سامانه مشورت کمک بگیرید.

 

اطلاعیه: سایپا فروش فوق‌العاده محصولات ساینا، کوییک معمولی و تیبا را برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در فروردین ماه 1401 آغاز کرد. متقاضیان ثبت نام می‌توانند از روز دوشنبه بیست و نهم فروردین ماه 1401 به مدت 48 ساعت اقدام کنند. در این طرح مادرانی که فرزند دوم آن‌ها بعد از تاریخ 1400/8/19 به دنیا آمده است می‌توانند ثبت نام کند.

به طوری که اگر ثبت نام کنندگان بیش از ظرفیت مشمولین باشند، آنگاه فروش محصولات نیز با قرعه‌کشی انجام خواهد شد. متقاضیان ثبت نام در این طرح نباید قبل از دریافت خودرو خود هیچ گونه وجهی را به شرکت سایپا واریز کنند. در این طرح ساینا S با مبلغ 169 میلیون 817 هزار تومان، کوییک با گیربکس معمولی با مبلغ 168 میلیون 61 هزار تومان و تیبا EX۲ رینگ فولادی با مبلغ 119 میلیون 921 هزار تومان عرضه می‌شود. تحویل آن‌ها نیز 90 روزه است.

 

خلاصه مطلب

برای این که بتوانید محصولات شرکت سایپا را به صورت مستقیم از خود شرکت با قیمت کمتری دریافت کنید باید در این سایت ثبت نام کنید. به این شکل که مدارک و اطلاعات لازم را در این سامانه ارائه دهید و حساب کاربری خود را ایجاد ‌کنید. البته این کارها تنها برای بار اول وقتی قصد ورود به سایت سایپا را داشته باشید لازم است. اما در مراحل بعدی تنها با داشتن رمز عبور و کد ملی می‌توانید از خدمات سایت استفاده کنید. طریقه ثبت نام در سایت سایپا را به صورت کامل بیان کردیم. هم‌چنین در مورد صحت حساب کاربری شما در سایت سایپا صحبت کردیم.

حال اگر شما با مطالعه توضیحات درج شده در بالا، ثبت نام خود را به راحتی در سامانه سایپا به آدرس الکترونیکی saipa.irancar.ir نتوانستید انجام دهید می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان مشورت در تمام ساعات شبانه روز صحبت کنید.

 

 

طریقه ثبت نام در سایت سایپا مطمئن

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

منبع: saipa.irancar.ir





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: